ଏହି ପୋଷ୍ଟ ମହିଳାମାନଙ୍କୁ ତାଲିମ ଦେବା ପାଇଁ, ଯେଉଁମାନେ ହସ୍ତତନ୍ତ ସାମଗ୍ରୀ ଉତ୍ପାଦନ ଏବଂ ବିକ୍ରୟ କରିବାକୁ ନିଷ୍ପତ୍ତି ନେଇଛନ୍ତି ।
ଏହା ୭ ଦିନ ପାଇଁ ଟ୍ରେନିଂ ପାଇଁ ଡିଜାଇନ୍ କରାଯାଇଛି । ସ୍ଥାନୀୟ ପରିସ୍ଥିତି ଅନୁଯାୟୀ ଏହାକୁ ସଜାଡିହେବ ।
ଆପଣ ହସ୍ତତନ୍ତ ସାମଗ୍ରୀ ତିଆରି ଏବଂ ବିକ୍ରୟ କରିବାର ବ୍ୟବସାୟ ଆରମ୍ଭ କରିବାକୁ ନିଷ୍ପତ୍ତି ନେଇଛନ୍ତି । ତେବେ ତାଲିମ ଆପଣ ଙ୍କ ବ୍ୟବସାୟର ବିଭିନ୍ନ ଦିଗ ଶିଖିବେ; କଞ୍ଚାମାଲ କିଣିବା ଠାରୁ ଆରମ୍ଭ କରି ବିକ୍ରୟ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ। ଏହି ପୋଷ୍ଟ କରିବା ର ମୁଖ୍ୟ ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ, ବିକ୍ରିରେ ଅଂଶଗ୍ରହଣକାରୀଙ୍କୁ ମାର୍ଗଦର୍ଶନ କରିବା ପାଇଁ ଏହି ପୋଷ୍ଟ ରେ ଅଗରଵତି କୁ ଉଦାହରଣ ଭାବରେ ନିଆଯାଇଛି ।
ପ୍ରଶିକ୍ଷଣର ମୁଖ୍ୟ ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ ହେଉଛି |
- ଅଂଶଗ୍ରହଣକାରୀଙ୍କୁ ‘ତିଆରି ଏବଂ ବିକ୍ରୟ’ ବ୍ୟବସାୟ ଆରମ୍ଭ କରିବା ବିଷୟରେ ପୁଙ୍ଖାନୁପୁଙ୍ଖ ଜ୍ଞାନ ପ୍ରଦାନ କରିବା
- ହସ୍ତତନ୍ତ ତିଆରି ଏବଂ ବିକ୍ରୟ ପାଇଁ ବଜେଟ୍ ଏବଂ ବ୍ୟବସାୟ ଯୋଜନା ପ୍ରସ୍ତୁତ କରିବା ବିଷୟରେ ସୂଚନା ପ୍ରଦାନ କରିବା ।
- ଅଭିନବ ଡିଜାଇନ୍ ଏବଂ ଉତ୍ପାଦନ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ କୈଶଳ ଉପରେ basic ଜ୍ଞାନ ପ୍ରଦାନ କରିବା |
- ହସ୍ତତନ୍ତ ସାମଗ୍ରୀ ତିଆରି ପାଇଁ ଉପକରଣ ଏବଂ ଯନ୍ତ୍ରପାତି ହାସଲ କରିବା ବିଷୟରେ ସୂଚନା ପ୍ରଦାନ କରିବା |
- ସ୍ଥାନୀୟ ବଜାର ଏବଂ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ଚାହିଦା ବିଷୟରେ understanding ବିକାଶ କରିବା |
- ଯୁକ୍ତିଯୁକ୍ତ ମୂଲ୍ୟରେ ଭଲ ଗୁଣବତ୍ତା କଞ୍ଚାମାଲ କିଣିବା ବିଷୟରେ ଜାଣିବା |
- ଉତ୍ତମ ଲାଭ ମାର୍ଜିନ ସହିତ ଉତ୍ପାଦଗୁଡିକର ମୂଲ୍ୟ ନିର୍ଣ୍ଣୟ କରିବା ବିଷୟରେ ଜ୍ଞାନ ପ୍ରଦାନ କରିବା |
- ଟଙ୍କା ର ହିସାବ ରଖିବା ବିଷୟରେ ଜ୍ଞାନ ପ୍ରଦାନ କରିବା |
ପ୍ରଶିକ୍ଷଣର ଏକ ବାହ୍ୟରେଖା | |||
|---|---|---|---|
ପ୍ରଥମ ଦିନ | |||
| ଅଧିବେଶନ | ସବିଶେଷ ବିଷୟବସ୍ତୁ | ସମୟ | ପଦ୍ଧତି |
| ୧ | ଅଂଶଗ୍ରହଣକାରୀମାନଙ୍କୁ ସ୍ୱାଗତ ପରସ୍ପରକୁ ଜାଣିବା 7 ଦିନର ପ୍ରଶିକ୍ଷଣର ପରିଚୟ ପ୍ରଶିକ୍ଷଣର ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟଗୁଡ଼ିକର ଅଂଶୀଦାର | ଏକ ଘଣ୍ଟା। |
|
| ୨ | ହାତ ତିଆରି ଜିନଷର ବ୍ୟବସାୟ ଆରମ୍ଭ କରିବା । | ଏକ ଘଣ୍ଟା | ବ୍ୟାଖ୍ୟା |
| ୩ | ହାତ ରେ ଘଷି ଅଗରବତୀ ତିଆରି କରିବା | ତିନି ଘଣ୍ଟା | ଆଲୋଚନା ବ୍ୟାଖ୍ୟା ଆକ୍ଟିଭିଟି: ମୁଁ କିପରି ତିଆରି କରିପାରିବି ଅଗରବତୀ । |
ଦ୍ଵିତୀୟ ଦିନ | |||
| ୪ | - ଦିନର ପୁନରାବୃତ୍ତି - ଅଗରବତୀ ନିର୍ମାତାମାନେ ସମ୍ମୁଖୀନ ହେଉଥିବା ଚ୍ୟାଲେଞ୍ଜଗୁଡିକ | |
ଏକ ଘଣ୍ଟା | ବ୍ୟାଖ୍ୟା - ଆକ୍ଟିଭିଟି: -କଣ ଆହ୍ୱାନଗୁଡ଼ିକ - ମୁଁ ଅଗରବତୀ ନିର୍ମାତା ଭାବରେ ସାମ୍ନା କରୁଛି କି? ' |
| ୫ | କେଉଁଠାରୁ କଞ୍ଚାମାଲ କିଣିବା, ଅଗରବତୀ ତିଆରି କରିବା ପାଇଁ? | ଏକ ଘଣ୍ଟା | ଆଲୋଚନା - ବ୍ୟାଖ୍ୟା -କଞ୍ଚା ସାମଗ୍ରୀ କିଣିବାକୁ ଯୋଗାଣ ସହାୟକ ଚୟନ କରିବା |
| ୬ | -ଆପଣଙ୍କ ବ୍ୟବସାୟକୁ ଆର୍ଥିକ ସହାୟତା | ଏକ ଘଣ୍ଟା | ପାରସ୍ପରିକ କ୍ରିୟା ବ୍ୟାଖ୍ୟା କାର୍ଯ୍ୟକଳାପ: 'ମୋର ଅଗରବତି ବ୍ୟବସାୟ' ପାଇଁ ଅର୍ଥ ପ୍ରଦାନ। |
| ୭ | ବିକ୍ରୟ ବୃଦ୍ଧି ପାଇଁ ରଣନୀତି | | ଏକ ଘଣ୍ଟା | ବ୍ୟାଖ୍ୟା ମୋର ବାଜାରିକ କୈଶଳ, ବିକ୍ରୟ ବୃଦ୍ଧି ପାଇଁ। |
| ୮ | କ୍ଷେତ୍ର ପରିଦର୍ଶନ ପାଇଁ ପ୍ରସ୍ତୁତି | | ଏକ ଘଣ୍ଟା | ଗୋଷ୍ଠୀ ଆଲୋଚନା - ଯୋଡି ରେ କାମ କରିବା |
ତୃତୀୟ ଦିନ | |||
| ୯ | ଅଗ୍ରବତୀ ନିର୍ମାତା ଙ୍କୁ ଭେଟିବା ଏବଂ କଥାବାର୍ତ୍ତା କରିବା। ଦିନର ଶିକ୍ଷା ସମାପ୍ତ କରିବା । |
ପାଞ୍ଚ ଘଣ୍ଟା | ଯୋଡିରେ କ୍ଷେତ୍ର ପରିଦର୍ଶନ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ କାମ |
ଚତୁର୍ଥ ଦିନ | |||
| ୧୦ | ଅଗରବତୀ ବ୍ୟବସାୟ ପାଇଁ ସ୍ଥାନ ଖୋଜିବା। ଦିନର ଶିକ୍ଷା ସମାପ୍ତ କରିବା | |
ପାଞ୍ଚ ଘଣ୍ଟା | ଯୋଡିରେ କ୍ଷେତ୍ର ପରିଦର୍ଶନ ଓ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ କାମ |
ପଞ୍ଚମ୍ ଦିନ | |||
| ୧୧ | ଯୋଗାଣ ସହାୟକ ସହିତ କଥାବାର୍ତ୍ତା କରିବା ଓ କଞ୍ଚା ସାମଗ୍ରୀ କ୍ରୟ କରିବା। ଦିନର କାମ ର ସମାପ୍ତ କରିବା। |
ପାଞ୍ଚ ଘଣ୍ଟା | ଯୋଡିରେ କ୍ଷେତ୍ର ପରିଦର୍ଶନ ଓ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ କାମ |
ଷଷ୍ଠ ଦିନ | |||
| ୧୨ | କ୍ରେତାମାନଙ୍କ ସହିତ ପରିଦର୍ଶନ ଏବଂ କଥାବାର୍ତ୍ତା | | ପାଞ୍ଚ ଘଣ୍ଟା | ଯୋଡିରେ କ୍ଷେତ୍ର ପରିଦର୍ଶନ ଓ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ କାମ |
ସପ୍ତମ ଦିନ | |||
| ୧୩ | ପରିଦର୍ଶନରୁ ଫଳାଫଳ ବାଣ୍ଟିବା ମୁଁ ବ୍ୟବହାର କରୁଥିବା ସୂଚନା କ’ଣ ଅଟେ କ୍ଷେତ୍ର ପରିଦର୍ଶନରୁ ପ୍ରାପ୍ତ | |
୩୦ ମିନିଟ୍ | ବ୍ୟକ୍ତିଗତ କାର୍ଯ୍ୟ ଉପସ୍ଥାପନା ଆଲୋଚନା |
| ୧୪ | ବଜେଟ୍ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରିବା: ଅଗରବତୀ ବ୍ୟବସାୟ ପାଇଁ ଷ୍ଟାର୍ଟଅପ୍ ମୂଲ୍ୟ ନିର୍ଣ୍ଣୟ କରିବା। ମାସିକ ଖର୍ଚ୍ଚ ର ଫିକ୍ସଡ୍ ଏବଂ ଭେରିଏବଲ୍ ଆକଳନ। ଅଗ୍ରବତୀ ବ୍ୟବସାୟ ର ମାସିକ ବିକ୍ରି ର ଆକଳନ। | ଏକ ଘଣ୍ଟା ୩୦ ମିନିଟ୍ | ବାୟକ୍ତିଗତ କାର୍ଯ୍ୟ ବ୍ୟବସାୟ ପାଇଁ ଜିନିଷ ର ତାଲିକା ପ୍ରସ୍ତୁତି। ଦରକାରୀ ଜିନିଷରେ ପଇସା ଖର୍ଚ୍ଚ କରିବା। |
| ୧୫ | ଅଗରବତୀ ବ୍ୟବସାୟ ପାଇଁ ଏକ ଯୋଜନା ପ୍ରସ୍ତୁତି କରିବା । ବିକ୍ରୟ ମୂଲ୍ୟ ପ୍ରସ୍ତୁତି କରିବା। | ଏକ ଘଣ୍ଟା ୩୦ ମିନିଟ୍ | |
| ୧୬ | ଟଙ୍କା ଉପରେ ନଜର ରଖିବା ସପ୍ତାହ ରେ କେତେ ଟଙ୍କା ହେଉଛି ଗଣନା କରିବା ଷ୍ଟକ୍ ପାଇଁ ଯାହା ଦିଆଯାଉଛି ତାହା ଗଣନା କରିବା ସାମଗ୍ରୀ ପାଇଁ ଯାହା ଦିଆଯାଉଛି ତାହା ଗଣନା କରିବା |
ଏକ ଘଣ୍ଟା | କାହାଣୀ କହିବା Presentation ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ଭାବରେ କାର୍ଯ୍ୟ କରିବା କେତେ ଟଙ୍କା ଗତ ସପ୍ତାହରେ ଗ୍ରହଣ କରାଯାଇଛି କି? |
| ୧୭ | ତାଲିମ ସମାପ୍ତ | ୩୦ ମିନିଟ୍ | ପାରସ୍ପରିକ କ୍ରିୟା |
- କାଠ କୋଇଲା
- ଶୁଖିଲା କାଠ ଗୁଣ୍ଡ
- ଜିଗତ ପାଉଡର
- ଧଳା ଚିପ୍ସ ପାଉଡର
- ବାଉଁଶ
- କୁପପମ୍
- ସୁଗନ୍ଧିତ ତେଲ
- DEP
| ଉପାଦାନଗୁଡ଼ିକ | ପରିମାଣ ଓଜନ ଗ୍ରାମ ରେ | |
|---|---|---|
| ଉଦାହରଣ - ୧ | ଧଳା ଚିପ୍ସ ପାଉଡର | ୪୫୦ |
| ଜିଗତ | ୨୫୦ | |
| କାଠ କୋଇଲା ପାଉଡର | ୨୫୦ | |
| DEP, | ୨୫୦ | |
| ଉଦାହରଣ - ୨ | କୁପମ୍ | ୧୦୦ |
| କାଠ କୋଇଲା | ୨୦୦ | |
| ଜିଗତ | ୧୫୦ | |
| ମହୁ | ୪୦୦ | |
| ଘିଅ | ୨୦୦ | |
| ସୁଗନ୍ଧ | ୧୫୦ |